Høsten 2026 starter Molde domkirke opp ett nytt tilbud for familier: Utekirke. Første samling blir 13. september ved Inntaksdammen, kl. 12.
Utekirke er en annerledes samling i naturen, hvor vi synger i lag, ber, og lærer mer om en av de spennende fortellingene i Bibelen!
Samlingene begynner klokken 12, og varer en liten halvtime. Etter samlingen vil det være lek og muligheten for å varme matpakka si på bålet.
Første samling er søndag 13. september ved Inntaksdammen. Det vil også bli en samling senere i høst, 8. november, sted for denne vil komme senere.
Velkommen til både store og små!